Kooditulppa-aihio Anytone AT-868UV #codeplug

nuorviita@...

Hyvärilän kontaktien ja Erikin luennon  jälkeen sain OH1NDA lta Anytone AT-868UV kooditulpan
(jonka hän puolestaan oli saanut). Tulppaa olen hiukan olen viilannut CPS 1,29 ohjelmalla.
Tämä ei ole täydellinen!
Jokunen FM yhteys on testattu, kerran Pasilastakin DMR TG244.
Uskoisin että tästä on kysyntää kun kyseessä on verraten monipuolinen mutta edullinen laite.
Tästä pystyy jo kivasti kanavien kopioilla tekemään kukin oman lokalisaationsa ?
En ota silti mitään vastuuta mahdollisista mokista ….Vaihdathan omat tunnukset yms sitten.
Pistän siis "hyvän" kiertoon.
Juho Nuorviita , OH4ERO

Join findmr@findmr.groups.io to automatically receive all group messages.