Re: Suomi-asetukset pi-starille ?

Jukka Laakkonen

Moi Kari,

ootko saanut apua kysymyksiisi?
Mä voin yrittää auttaa jos tarviit vielä apua. Mutta en oo se joka osais parhaiten...

-1nk Jukka

Kari Valli kirjoitti 27.10.2020 klo 20:40:

Minulla on Anytone AT-578UV Pro.
Olisin asentamassa hot spottia nettiä yhteyksiä varten. Tätä varten minulla on raspberry pi 3 ja dvmega rpi radiokortti.

Olen ladannut pi-starin raspberry ohjelman 4.19.97-v7+ heidän kotisivultaan. Tätä radio-sovellusta minun alkaisin asentamaan.

Työlistajärjestys
1) Onko välttämätöntä rekisteröityä sekundaarisella wi-fi tukiasemallani pi-startille ssid ja psk tunnuksella?
2) Vai Onko jokin muu verkkosaitti kuin pi-star käytettävissä Suomessa/Suomeen, johon voin rekisteröityä/kirjautua?
2) Kuka voi parhaiten kertoa minulle pi-starin asennuksista?

* admin/configuration.php -tiedostossa on seuraavat alakohtaiset asetukset:
- MMDVMHost Configuration
- General Configuration
- Mobile GPS Configuration
- Firewall Configuration
- Wireless Configuration

- Mitkä Suomi-asetukset asennettava ennen radion käyttöönottamista ?

* expert asennus on toinen, jossa varmasti joudun tarkistamaan asetukset.
- Onko jollain tietää kertoa, mitä kohtia täältä on hyvä tarkistaa ja mitä sitten sen asetuksen tulee olla ?

Syysterveisin OH2BTH/2441123

Join findmr@findmr.groups.io to automatically receive all group messages.